Головна »Цікаві факти » Топ-5 найбільш незвичайних рекламних кампаній

Топ-5 найбільш незвичайних рекламних кампаній

11:47

Щоб привернути увагу споживачів, необов'язково запрошувати зірок, висміювати конкурентів або використовувати прийоми «нижче пояса», намагаючись, у що б то не стало вразити покупців. Деколи креативна рекламна акція може сказати про ваш бренд набагато більше, ніж мільйони доларів, витрачені на яскраве, але марне рекламне шоу. Ми представляємо п'ятірку кращих кампаній, з яких варто брати приклад.

Microsoft на варті здоров'я 
В американській корпорації Microsoft придумали цифровий рекламний білборд, що коригує поставу. Пристрій встановили в одному з торгових центрів Стокгольма. Білборд з допомогою спеціальної технології Kinect показує неправильне положення хребта перехожих і виправляє його в режимі реального часу. Поруч із пристроєм, стоїть лікар-ортопед, який пояснює, як правильно розподілити вагу рюкзака або сумки, щоб не псувати поставу. Кампанія була створена з метою просування нового планшета Microsoft Surface Pro 4.

Пилосос на допомогу Людині-павуку

Професійна скелелазка Сієрра Блер-Койл піднялася по стіні 33-поверхової висотки, не маючи під рукою нічого, крім двох бездротових контейнерних пилососів LG CordZero™. Пристрої були закріплені на спині дівчат. Вийшло і страшно і захоплююче одночасно! Спортсменці належало подолати висоту 140 метрів, утримували її тільки преміум пилососи, які забезпечували потужне всмоктування. Дівчина з легкістю підкорила багатоповерхівку, їй знадобилося всього 30 хвилин.

Шоколад для самих злих
Snickers вирішив зробити світ трохи добрішим, точніше користувачів, які перебувають не в дусі. Бренд запустив спеціальний додаток Hungerithm, яке вимірює настрій користувачів соціальних мереж і регулює вартість шоколадних батончиків в режимі онлайн. Чим зліше і раздраженнее людина, тим нижче ціна шоколадки. Все, що потрібно юзеру, – завантажити додаток на свій смартфон, знайти магазин, в якому діє акція, показати штрихкод і купити шоколадку. Поки рекламна кампанія під гаслом «Ти не ти, коли голодний» проходить тільки в австралійських магазинах 7-Eleven, але незабаром вона може вийти за межі країни. Як пояснюють в компанії, в інтернеті дуже багато негативу, а рекламна акція допоможе поліпшити настрій користувачів.

Спорт доступний кожному
Виробник спортивного одягу і взуття Reebok перетворив шість зупинок у колумбійських містах Богота і Калі справжні тренажерні зали, правда, міні-формату. Частину зупинки переобладнали в невелику шведську стінку для дітей (на російській мові - шведская стенка для детей) з турніками і драбинками. Тепер кожен бажаючий зможе спробувати свої сили і потренуватися в будь-який час дня і ночі. Reebok організував кампанію спільно з агентством Bombai і оператором зовнішньої реклами JCDecaux Colombia.

Швидка допомога застудженим

У Німеччині фармацевтичний бренд Boehringer Ingelheim запустив білборди, що реагують на чхання. Як тільки в радіусі п'яти метрів проходить людина, яка чхає або кашляє, тут же на щиті з'являється напис: «Будьте здорові!» А далі починається реклама потрібного ліки і показується адресу найближчої аптеки. У компанії Boehringer Ingelheim впевнені, що подібна рекламна акція, яку назвали «Cold Detector», допоможе стримати епідемію застуди, адже люди дізнаються про захворювання на ранній стадії. Придумали незвичайні білборди агентства McCann, McCann Health MRM//McCann. До речі, проект брав участь на фестивалі реклами «Каннські Леви».

Категорія: Цікаві факти | Переглядів: 791 | Додав: plakhan
Всього коментарів: 0
Name *:
Email:
Subscription:1
Code *: